poniedziałek, 15 kwietnia 2013

[T] Montaż owiewek

Temat: Montaż owiewek Heko
 
Niezbędne narzędzia: wilgotna szmatka 

Czas pracy: 5 min 
 
Koszt: 35 pln  
Opis wykonania: Jako zwolennik owiewek zdecydowałem się na ich montaż do Seicento. Przeciwnicy mówią, ze efekt wizualny oceniać należy, jako wątpliwy jeśli chodzi o owiewki, Również przeciwnicy podkreślają, że przy większych prędkościach owiewki stają się dodatkowym wyposażeniem samochodu, które generuje szu. W rzeczywistości jednak każdy kto nie nadużywa klimatyzacji, bądź ten kto jej nie posiada z czasem przekona się do tego rozwiązania, w szczególności w deszczowe dni. w pierwszej fazie wycieramy uszczelki w których zamontowane zostaną owiewki. Następnie przystępujemy do ich montażu W moim wydaniu owiewki należałoby podkleić taśmą dwustronną w miejscu, gdzie chowają się pod uszczelką, jednak ja zdecydowałem się na tymczasowe rozwiązanie i pominąłem ten etap z instrukcji montażu. następnie umieściłem część owiewki poczynając od strony lusterka w górę w szczelinie, na poziomej powierzchni na górze, nie wkładałem owiewki do środka i używając nieco więcej siły ale z wyczuciem umieściłem przeciwny koniec owiewki w uszczelce ten przy słupku, na koniec włożyłem środkową część w miejsce jej przeznaczenia. Należy wykonywać ten montaż z wyczuciem, mając w świadomości, że mamy do czynienia z plastykiem a nie 
 
Efekt końcowyEfekt został osiągnięty zgodnie z oczekiwaniami. Poniżej prezentuję dwa zdjęcia wykonane ze środka pojazdu, dzięki którym możliwe jest dokonanie oceny efektu wizualnego z punktu widzenia kierowcy.
 




3 komentarze:

  1. hmmm owiewki za 35zl ,jak możesz zdradźic mi gdzie je nabyłeś ?? bo na allegro stoi po ~90zl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ceny alledrogo nie są tanie, ale rozmowa ze sprzedającymi zakończyła się sukcesem, proponuję negocjować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko ja musiałem umiejętnie i w odpowiednich miejscach te metalowe mocowania umiejscowic
    Aby szyba mogła się domykać a nie blokować.:/

    OdpowiedzUsuń

Autor niniejszego bloga zastrzega sobie prawo zmiany / usunięcia treści komentarza, jeśli może on naruszać prawo lub zasady współżycia społecznego.