niedziela, 21 kwietnia 2013

[T] Spy Foto - Foot Light

Fiat Seicento - oświetlenie LED
Korzystając z racji faktu, iż pierwszy projekt, jakim była wymiana oświetlenia lampki wnętrza na LED w kolorze niebieskim, zakończony został sukcesem (zmienione oświetlenie wnętrza) przystąpiłem do realizacji II etapu, jaki jest doświetlenie przestrzeni pod nogami FL (Foot Light), koncepcja w III etapie zakłada również montaż w podsufitce w tylnej części SC drugiej lampki LED. Nie mniej jednak na zachętę przedstawiam Spy Foto listwy LEDowej wykonanej przeze mnie, tym razem taśma ukryta została w ochronnej obudowie.

2 komentarze:

  1. Można dowiedzieć się z czego zrobiłeś obudowę ?, jakieś dokładne foto ?, na jakiej zasadzie lampki będą świeciły ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłem w sklepie z wyposażeniem meblowym listwę do montażu taśm led 2,5 m koszt 25 zł brutto, pozostałą część listwy wykorzystałem do zrobienia podświetlenia w łazience ;-) Lampki włączyłem pod oświetlenie górne, kabel przeprowadziłem słupkiem.

    OdpowiedzUsuń

Autor niniejszego bloga zastrzega sobie prawo zmiany / usunięcia treści komentarza, jeśli może on naruszać prawo lub zasady współżycia społecznego.