środa, 27 marca 2013

Fiat Cinquecento na warsztacie TVN Turbo

Paweł przyjedzie do nas Fiatem Cinquecento Sporting - to lekkie i zwinne auto zdecydowanie zasługuje na drugą młodość! Zobacz, jaką metamorfozę przejdzie niepozorny "cienias" w warsztacie Adama Klimka!

Kosztorys napraw CC Sporting:
Usługa lakiernicza 1200zł
Naprawa blacharska 350zł
Zderzak 100zł
Fotel 150zł
Przewody hamulcowe tylne 77,50zł
Tłumik środkowy 152,50zł
Tłumik końcowy 195zł
Cylinderki hamulcowe 31,88zł
Gumy stabilizatora 42,59zł
Poduszki gumowe stabilizatora 12,79zł
Szczęki i bębny hamulcowe 287,39zł
Zestaw szczęk hamulcowych 23,41zł



  Chłodnica silnika 128,95zł
Poduszki skrzyni biegów 149,31zł
Świece zapłonowe i przewody 106,53zł
Piasty kół tylnych 220,26zł
Filtr oleju 22,13zł
Uszczelniacze wałka rozrządu 45,82zł
Pasek wieloklinowy 30,41zł
Poduszki kolumny Mc Phersona 186,36zł
Sprężyny tylne 126,38zł
Linka hamulca ręcznego 80,20zł
Filtr paliwa 31,49zł
Włącznik wentylatora chłodnicy 50,49zł
Przewody hamulcowe 99,84zł
Kompletny rozrząd (pasek,rolka,pompa wody) 236,35zł
Amortyzatory przednie 347,38zł
Amortyzatory tylne 318,68zł
Komplet osłon i odbojów 50,93zł
Uszczelka pokrywy zaworów 13,18zł
Wentylator chłodnicy 225,00zł
Materiały eksploatacyjne 100zł
Pozostałe części 217,10zł

SUMA: 5 409,85zł

Źródło: TVN Turbo 

7 komentarzy:

  1. ale drogie częsci

    swiece + kable 106 zł ????

    ka kupiłem ostatnio 2 świece ngk po 11 zł sztuka i kable za 20 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym silniku są przecież cztery świece i cztery przewody wysokiego napięcia.
      Kable kablom nierówne, lepiej nieraz trochę dopłacić.

      Usuń
  2. Cena jest zawsze taka, jaką kupujący jest w stanie zapłacić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Finansowo nie przedstawia się to najtaniej...

    Pozdrawiam!
    naprawa turbosprężarek

    OdpowiedzUsuń
  4. te części można kupić dużo taniej < ale jak się ogląda ten program to goście nieźle kroją < przy tych cenach to ja bym został już dawno milionerem naprawiając auta

    OdpowiedzUsuń
  5. Vitkacy co napisał Finansowo nie przedstawia się to najtaniej...Sam remontowałem takiego samego cieniaska i widze że
    oni bez sensu kupili np org szczeki bębny to samo silnik wentylatora ,amortyzatory tylne ja kupiłem delphi za 100zł a oni za 318.Przepłacili bez sensu za czesci które można kupić 2-3 razy taniej w zamienniku który sie sprawdza i działa długo.A poduchy silnika co nalezało kupić originalne kupili chińskie i wyniemili dwie i trzecią olali,na bank prznosi wibracje i sie telepie kierownica

    OdpowiedzUsuń
  6. Vitkacy co napisał Finansowo nie przedstawia się to najtaniej...Sam remontowałem takiego samego cieniaska i widze że
    oni bez sensu kupili np org szczeki bębny to samo silnik wentylatora ,amortyzatory tylne ja kupiłem delphi za 100zł a oni za 318.Przepłacili bez sensu za czesci które można kupić 2-3 razy taniej w zamienniku który sie sprawdza i działa długo.A poduchy silnika co nalezało kupić originalne kupili chińskie i wyniemili dwie i trzecią olali,na bank prznosi wibracje i sie telepie kierownica

    OdpowiedzUsuń

Autor niniejszego bloga zastrzega sobie prawo zmiany / usunięcia treści komentarza, jeśli może on naruszać prawo lub zasady współżycia społecznego.