środa, 6 marca 2013

Wersje wyposażenia Fiat Seicento

Początkowo pojazd dostępny był w trzech wersjach: S, SX i Sporting[18]. Podstawowy wariant S wyposażony był w m.in: nielakierowane zderzaki i lusterka oraz stalowe felgi[18]. Wersja SX wyróżniała się zderzakami w kolorze nadwozia, elektrycznie sterowanymi szybami i centralnym zamkiem.


W późniejszym okresie podstawową wersją dla silnika 1100 była Hobby. Wyposażenie wnętrza obejmowało dodatkowo elektrycznie sterowane szyby przednie oraz dwie poduszki powietrzne (pasażera i kierowcy)[19]. Najuboższym wariantem został Young (tylko napinacze pasów bezpieczeństwa), oprócz tego występowała także limitowana edycja Fun - miała m.in: lakierowane pod kolor nadwozia zderzaki, zestaw audio, uchylne szyby tylne i bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa dla pasażerów tylnej kanapy[20]. Dostępna była też odmiana wyposażona w automatyczne sprzęgło - Citymatic[20]. Seicento Suite występowało z ręczną klimatyzacja w standardzie[20].


W czerwcu 2002 rozpoczęto sprzedaż wersji Go!, oferowała ona m.in: zderzaki w kolorze nadwozia, szyberdach oraz zestaw audio z czterema głośnikami[21].


Wersja Brush oferowana była z silnikami 900 i 1100, bazowała na odmianie Fun. Cechowała się dwukolorowym kontrastowym malowaniem nadwozia, dostępnych było kilka konfiguracji. Standardem był lakier metalizowany[22]. Oprócz tego, wewnątrz zastosowano dwukolorową tapicerkę, z wyposażenia dodatkowego zamontowano elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich[22].



Bazową wersją po wycofaniu silnika 900 stała się Actual, wyposażenie zawierało m.in: immobilizer, napinacze przednich pasów bezpieczeństwa czy spryskiwacz tylnej szyby[14]. W wariancie Active nabywca otrzymywał dodatkowo elektrycznie sterowane szyby przednie, poduszkę powietrzną kierowcy, wspomaganie kierownicy czy też centralny zamek[14][23].


W 2005 roku, z racji 50-lecia modelu 600, Fiat przygotował limitowaną edycję Seicento - 600 50th[24]. Pojazd dostępny był w trzech specjalnych pastelowych kolorach inspirowanych paletą Fiata z lat 60. XX wieku[25]. Przez całą długość przedniej maski i dachu poprowadzono charakterystyczny podłużny pas, kołpaki kół i lusterka boczne pomalowany na kolor kości słoniowej[25]. Wyposażenie pojazdu objęło dodatkowo: poduszki powietrzne pasażera i kierowcy, ABS i EBD oraz ręczną klimatyzację[24].

Seicento 900 (1998-2002)
  • Brush (2001-2002)
  • Citymatic (1998-2000)
  • Fun (2000-2002)
  • Go! (2001-2002)
  • Olimpia (2000)
  • S (1998-2000)
  • SX (1998-2000)
  • Trofeo (2000-2002)
  • Young (1999-2002)
Seicento 1100 (1998-2005)
  • Abarth (1998-2002)
  • Active (2002-2005)
  • Actual (2002-2005)
  • Brush (2002-2004)
  • Dynamic (2003-2004)
  • Go! (2002-2003)
  • Hobby (1999-2000)
  • Look (2003)
  • S (1999-2002)
  • Schumacher (2001-2002)
  • Sporting (1998-2002)
  • Suite (1998-2000)
  • SX (2000-2002)
  • Team (2001-2002)
600 (od 2005)
  • 50th (2005-2008)
  • Active (2005-2006)
  • Actual (2005-2008)
  • Fresh (2005-2008)

Źródło: wikipedia.org

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Autor niniejszego bloga zastrzega sobie prawo zmiany / usunięcia treści komentarza, jeśli może on naruszać prawo lub zasady współżycia społecznego.