Początkowo pojazd dostępny był w trzech wersjach: S, SX i Sporting[18]. Podstawowy wariant S wyposażony był w m.in: nielakierowane zderzaki i lusterka oraz stalowe felgi[18]. Wersja SX wyróżniała się zderzakami w kolorze nadwozia, elektrycznie sterowanymi szybami i centralnym zamkiem.
W późniejszym okresie podstawową wersją dla silnika 1100 była Hobby.
Wyposażenie wnętrza obejmowało dodatkowo elektrycznie sterowane szyby
przednie oraz dwie poduszki powietrzne (pasażera i kierowcy)[19].
Najuboższym wariantem został Young (tylko napinacze pasów
bezpieczeństwa), oprócz tego występowała także limitowana edycja Fun -
miała m.in: lakierowane pod kolor nadwozia zderzaki, zestaw audio,
uchylne szyby tylne i bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa dla pasażerów
tylnej kanapy[20]. Dostępna była też odmiana wyposażona w automatyczne sprzęgło - Citymatic[20]. Seicento Suite występowało z ręczną klimatyzacja w standardzie[20].
W czerwcu 2002 rozpoczęto sprzedaż wersji Go!, oferowała ona m.in:
zderzaki w kolorze nadwozia, szyberdach oraz zestaw audio z czterema
głośnikami[21].
Wersja Brush oferowana była z silnikami 900 i 1100, bazowała na
odmianie Fun. Cechowała się dwukolorowym kontrastowym malowaniem
nadwozia, dostępnych było kilka konfiguracji. Standardem był lakier
metalizowany[22].
Oprócz tego, wewnątrz zastosowano dwukolorową tapicerkę, z wyposażenia
dodatkowego zamontowano elektrycznie sterowane szyby w drzwiach
przednich[22].
Bazową wersją po wycofaniu silnika 900 stała się Actual, wyposażenie
zawierało m.in: immobilizer, napinacze przednich pasów bezpieczeństwa
czy spryskiwacz tylnej szyby[14].
W wariancie Active nabywca otrzymywał dodatkowo elektrycznie sterowane
szyby przednie, poduszkę powietrzną kierowcy, wspomaganie kierownicy czy
też centralny zamek[14][23].
W 2005 roku, z racji 50-lecia modelu 600, Fiat przygotował limitowaną edycję Seicento - 600 50th[24]. Pojazd dostępny był w trzech specjalnych pastelowych kolorach inspirowanych paletą Fiata z lat 60. XX wieku[25].
Przez całą długość przedniej maski i dachu poprowadzono
charakterystyczny podłużny pas, kołpaki kół i lusterka boczne pomalowany
na kolor kości słoniowej[25]. Wyposażenie pojazdu objęło dodatkowo: poduszki powietrzne pasażera i kierowcy, ABS i EBD oraz ręczną klimatyzację[24].
Seicento 900 (1998-2002)
- Brush (2001-2002)
- Citymatic (1998-2000)
- Fun (2000-2002)
- Go! (2001-2002)
- Olimpia (2000)
- S (1998-2000)
- SX (1998-2000)
- Trofeo (2000-2002)
- Young (1999-2002)
- Abarth (1998-2002)
- Active (2002-2005)
- Actual (2002-2005)
- Brush (2002-2004)
- Dynamic (2003-2004)
- Go! (2002-2003)
- Hobby (1999-2000)
- Look (2003)
- S (1999-2002)
- Schumacher (2001-2002)
- Sporting (1998-2002)
- Suite (1998-2000)
- SX (2000-2002)
- Team (2001-2002)
- 50th (2005-2008)
- Active (2005-2006)
- Actual (2005-2008)
- Fresh (2005-2008)
Źródło: wikipedia.org
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Autor niniejszego bloga zastrzega sobie prawo zmiany / usunięcia treści komentarza, jeśli może on naruszać prawo lub zasady współżycia społecznego.