Wersja Sporting była dostępna od 1998 roku, do napędu służył silniki
1.1 Fire o mocy maksymalnej 54 KM (40 kW). Zastosowano w niej skrzynię
biegów o krótszych przełożeniach, stabilizator poprzeczny zawieszenia
przedniego, felgi ze stopów lekkich z szerszymi oponami oraz elektryczne
wspomaganie układu kierowniczego (EPAS)[26][18].
Na desce rozdzielczej pojawił się obrotomierz (tylko w tej wersji),
koło kierownicy i mieszek lewarka skrzyni biegów obszyto skórą[4]. Pojazd cechował się lepszą niż w przypadku standardowej wersji 1.1 dynamiką oraz nieco wyższym zużyciem paliwa[4]. Występowała także wersja Sporting Abarth (nakładki nadwozia, inny wzór felg oraz zmodyfikowany układ przeniesienia napędu)[26]. Wersję Sporting wycofano z rynku w 2002 roku, wtedy też zakończono sprzedaż podstawowej wersji modelu z silnikiem 900[26].
Podobnie skonfigurowana była limitowana wersja Schumacher.
Zastosowano w nim m.in: wspomaganie układu kierowniczego, stabilizator
poprzeczny przedniego zawieszenia, centralny zamek, poduszkę powietrzną
kierowcy oraz felgi ze stopów metali lekkich[22].
Żródło: wikipedia.org
Foto: katalog-samochodow.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Autor niniejszego bloga zastrzega sobie prawo zmiany / usunięcia treści komentarza, jeśli może on naruszać prawo lub zasady współżycia społecznego.