Temat: Naprawa klamki, która nie odbija.
Czas pracy: 10 min
Koszt: 13 pln
Opis wykonania: Z uwagi na fakt, iż przy zmiennych warunkach atmosferycznych, klamka drwi kierowcy pozostawała w położeniu "odciągniętej" co uniemożliwiało zamkniecie drzwi i znacząco utrudniało użytkowanie auta, albowiem zmuszało albo do otwierania kna i domykania klamki, albo do wysiadania z samochodu celem dopchnięcia uchwytu klamki, przeprowadziłem czynności polegające na sumiennym spryskaniu wkładu klamki smarem WD40, czynność ponowiłem po kilku godzinach, dnia następnego klamka zaczęła normalnie funkcjonować. Faktem jest, iż jest to typowa przypadłość Fiata Seicento, zacierające się ośki klamek, bądź pękające sprężyny, w moim wypadku klamka raz odbijała a raz nie więc, sprężyna została wykluczona.
Efekt końcowy: Usterka została usunięta, tanim kosztem i niskim nakładem czasu.
"spryskaniu wkładu klamki"- bardzo proszę o sprecyzowanie, które miejsce trzeba spryskać.
OdpowiedzUsuńNie ukrywam, iż kierowałem się zasadą, im więcej tym lepiej.
OdpowiedzUsuńpękła sprężynka czy wymienić zewnętrzną klamke na nową czy można dokupić sprężynkę.
OdpowiedzUsuńNaprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńBardzo fajny wpis. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńSuper artykuł. Pozdrawiam serdecznie.
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.
OdpowiedzUsuń:)
OdpowiedzUsuń