środa, 20 marca 2013

[T][M] Zmiana kokpitu centralnego

Temat: Zmiana kokpitu centralnego w Seicento, celem podniesienia walorów estetycznych pojazdu.

Niezbędne narzędzia: śrubokręt, imbus,

Czas pracy: 20 min

Opis wykonania: Z uwagi na brak czasu, zakupiłem gotowy element kokpitu centralnego w interesującym mnie kolorze niebieskim. Montaż oceniam na banalnie prosty, odkręcamy dwie śruby w dolnej części kokpitu, trzecia "ukryta" jest pod centralnym pokrętłem, które należy ściągnąć, nie ściągamy pozostałych pokręteł i delikatnie ściągamy kokpit. Montujemy nowy i temat jest zakończony. 

Efekt końcowy: Efekt końcowy jest satysfakcjonujący deska ożyła, nabrała ciekawego wyglądu, zwłaszcza iż koncepcja auta opiera się na stylizacji w kolorze niebieskim.

3 komentarze:

  1. witaj kolego planuje fajnie zrobic seja na niebisko w srodku szukam odp elementów mozesz pomóc zdobyć taki kokpit niebieski ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, poszperam, jeśli jeszcze został mi czarny kokpit mogę Ci mój niebieski odsprzedać, napisz do mnie za kilka dni sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    Gdzie zakupic mozna taki niebieski panel?

    OdpowiedzUsuń

Autor niniejszego bloga zastrzega sobie prawo zmiany / usunięcia treści komentarza, jeśli może on naruszać prawo lub zasady współżycia społecznego.